A 2020. évi SUG LIVE-ot Kiss Tibor alapító-tervező (Je Suis Belle) és Vető Balázs online média szakértő (Fisherman’s) nyitotta. Tibor számtalan érdekes részletet mesélt arról, hogy a Je Suis Belle teljes üzletmenetét hogyan alakította át gyökeresen a koronavírus járvány következtében, oly módon, hogy ma már a webshop lett az elsődleges értékesítési pont, Balázs az online boltok és a működéshez szükséges online kommunikáció részleteiről beszélt.
A VISSZA A VIRTUALITÁSBA c. előadást teljes hosszában itt nézheted meg.
A második előadás Vágó Réka (REKAVAGO, alapító-tervező) és Antalóczy Tímea PhD, tanszékvezető docens (MOME) beszélgetését hozta a divat szükséges újraértelmezéséről, a válságban is fenntartható üzlet jellemzőiről.
A FENNTARTHATÓ ÜZLET c. előadást teljes hosszában itt nézheted meg.
Egy a Covid-19 járvány eredményezte új üzleti, kreatívipari üzleti ötlet megszületéséről, az ötlet megfogalmazásának első lépéseiről Sas Tamás (DINO, ötletgazda) mesélt a SUG LIVE 3. napján. Arról, hogy hogyan lehet akár ebből az ötletből (kockázati tőke vagy közösségi finanszírozás útján) fejleszthető üzlet Szeles Nóra (Tőkeportál, üzletfejlesztési vezető) beszélt részletesen.
AZ ITT A CÉGALAPÍTÁS IDEJE c. előadást teljes hosszában itt nézheted meg.
Egy márka születéséről, majd a válság során szükséges újraalakításáról, a márkaértékek megjelenítéséről Temesi Apol (RAWfictionű, alapító-tervező) és Törőcsik Mária egyetemi tanár (KTK PTE) beszélgettek az idei SUG LIVE utolsó előadása során.
A MÁRKA ÚJRAFOGALMAZÁSA c. előadást teljes hosszában itt nézheted meg.
A Budapest Design Week keretében megrendezett SUG LIVE 2020 programsorozat házigazdája Szenes Gábor, a Start Up Guide program alapítója volt.