Vállalkozni válságos időkben! – a Budapest Design Week keretében október 12-én, délután 15.00. és 18.30. között ismét SUG LIVE – ezúttal valódi előadások és workshop a Néprajzi Múzeumban!

Az előadássorozat a kreatívipari mikrovállalkozásokat segíti a válság- és krízismenedzsmenttel foglalkozó előadásokkal és workshoppal. A részvétel – mint mindig – ingyenes!

A részletes program:

Vállalkozni a válságos időkben

SUG LIVE – ingyenes előadások kreatívipari vállalkozók részére a Budapest Design Week és a Start up Guide program szervezésében.

Néprajzi Múzeum, 2022. október 12. / 15.00.-18.30.

1. blokk:

15.00.-15.15. Gondoltad volna egy évvel ezelőtt?
(Bevezető számokkal, tényekkel) – Szenes Gábor (alapító, Start Up Guide program)

15.15.-15.40. A gazdasági válságok rövid története
(Milyen válságok vannak, egy válságban milyen jellemző szakaszok, stációk vannak, milyen lefutással számolhatunk?) – Vonnák Balázs (vezető oktatási és kutatási szakértő, MNB)

15.40.-16.00. Külső finanszírozás a válság árnyékában
(Milyen új finanszírozási termékek vannak, mire fontos figyelni a cég oldaláról?) – Dr. Billo Kármen (projektvezető, IFKA)

16.00. – 16.25. Devizaárfolyamok változása – mit okoz, hogyan védheted ki?
(Milyen hatása van az árfolyamváltozásnak, és mivel védekezhetünk ellene?) – Jenei Zsolt (vállalati treasury szakértő)

16.25.-16.45. HR a válságban
(Hogyan fog változni a munkaerőpiac a válság hatására? Egy kisvállalkozásban hogyan kezelhetők a személyzeti kérdések egy válságos időszakban?) – Nagy Barbara (HR szakértő)

16.45.-17.10. Válság vagy lehetőség?
(Hogyan készülhetünk fel stratégiaalkotással a válságra? Milyen kihívásokra kell felkészülnünk? Lehet-e adaptálódni az új feltételekhez?) – Elek Márton (stratégiai tanácsadó)

2. blokk

17.15.-18.30. Hogyan emelj árat? – workshop
Amikor a többiek költséget vágnak, akkor miért éri meg embert felvenni? Mi az a stratégia, ami kiemel a konkurenseid közül? Miért az alaptevékenységre fókuszálj, ha épp minden bizonytalanná válik? Mi az igazi költségcsökkentés és miért nem az a marketingköltségek megvágása? Miért rúgjam ki ügyfeleim egy részét ilyenkor és hogyan fogadtassak el a többiekkel és újakkal magasabb árat?
A workshopot Elek Márton (stratégiai tanácsadó) és Szenes Gábor (alapító, Start up Guide program) tartják, 6 jelentkező kreatívipari vállalkozó részvételével.